Robert Irlinger, a BMW i divíziójának igazgatója azt nyilatkozta, hogy az i3 újabb frissítéseket fog kapni, és továbbra is gyártás alatt fog maradni:
„Mindig van további potenciál, és odafigyelünk a piacra, hogy meglássuk, kell-e valahol frissítenünk, akár kisebb, akár nagyobb dolgot. Az akkumulátorral kapcsolatban egyébként nagyon jó visszajelzéseket kaptunk. A legújabb [120Ah] teljesen jól működik, ha normális, városi környezetben használják az autót. Viszont lesznek még újítások.”
A szóban forgó legújabb 44,2 kWh-s akkumulátort 2018-ban vezette be a BMW.
Ha a nyilatkozat szerint a jelenlegi akkumulátor és hatótávolság megfelelő, akkor felmerül a kérdés, milyen téren tud majd újat mutatni a BMW?
Az i3 jó eladási számokat produkál Európában, ahol 2013 óta minden évben növekszik az értékesítésük. Eddig összesen több mint 150 ezret adtak el belőle.
Általában pár évente szokás új generációt kiadni az egyes autómodellekből, de a BMW i3 esetében az akkumulátor-frissítéseknek, valamint az eredeti és rendkívül egyedi kialakításnak köszönhetően erre nincs szükség.