Az jármű még a sorozatgyártás előtt áll, és miután a képek kikerültek az internetre, a Rivian fel is hívta a figyelmet, hogy ezek az autók nem a gyártási verziót reprezentálják, hanem kimondottan tesztelési célokra hozták őket létre. A sorozatgyártott verzió sokkal jobban fog hasonlítani az eredeti koncepcióra.

A Tűzföld egy híresen kemény és egyenetlen terület, éppen ezért népszerű a terepjárósok körében. Sőt, annak ellenére, hogy nálunk még tombol a nyár, a Tűzföldön már télies az időjárás, nappal alig megy fagypont fölé a hőmérséklet. Tehát ha a Rivian tényleg komolyan gondolja hogy kalandjárgányként reklámozz az R1T-t, akkor jó helyen tesztelnek vele, hiszen itt aztán szinte minden akadállyal találkozhat a jármű, amivel a természetben találkozhat.

A tesztkocsik előröl nem változtak sokat a koncepcióhoz képest, viszont az eredeti verzióban a töltőnyílás az utas felőli oldalon volt, most pedig a sofőr oldalán található. A színek is eltérnek, a hivatalosan bemutatott csillogó fémes szín helyett, fehér és szürke külsőt kaptak a szóban forgó terepjárók. 

Belül is törtétnek változások. A most látott két modellben több gomb található a kormányon, és sötétebb is a vezetőfülke. Láthatunk egyértelműen a tesztelés céljából beépített berendezést is, amik értelemszerűen nem fogják részét képezni annak a verziónak, ami majd sorozatgyártásra kerül.

A Rivian jól halad, most szinte már csak a piacra kell eljutnia, de ebben a Ford és az Amazon befektetései minden valószínűség szerint nagyot fognak segíteni. Továbbra is 2020 a tervezett cél, ami lehet, hogy kicsit koránnak tűnik, de valószínűleg tudják, mit csinálnak. Mindenképpen jó jel, hogy az R1T már nem csak kiállításokon kerül bemutatásra, hanem már kint jár a szabadban és boldogan sározza magát.