Hét évvel az eredeti és bestseller elődje után a ZOE új generációja nem vette fél vállról a fejlesztést, sokkal komolyabb mutatókkal bír. Az új verzió 52 kWh-os akkut kapott, amellyel a WLTP szabvány szerint 394 km-t tud megtenni, ami nemcsak 32%-os növekedést jelent a korábbi 41 kWh-os akkucsomaghoz, hanem a legjobb hatótávolságot tudja felmutatni a szegmensben. Emellett pedig az akku mérete nem növekedett, így nem vesz el helyet az autó belteréből.
Az új ZOE egyenáramú gyorstöltésre is képes, és az új Combo (CCS) csatlakozóval akár 50 kW-on is lehet tölteni az autót, ami fél óra alatt 145 km hatótávolságot tud adni. Hagyományos, 22 kW-os utcai töltővel egy óra alatt 125 km-t lehet tölteni, 7 kW-os otthoni fali töltővel pedig 100%ra 9 és fél óra alatt megy fel a mutató, ami azt jelenti, hogy egy éjszaka alatt kényelmesen fel lehet tölteni az autót.
Két motoropció, egy nagyobb (100 kW) és egy kisebb (80 kW) teljesítményű közül lehet választani, így a ZOE alkalmas hosszabb utakra, és városi közlekedésre is. Ez összhangban van a Renault azon stratégiájával, hogy mindenki számára fenntartható mobilitást tudjon adni. A 100 kW-os R135 motor 135 lóerőnyi teljesítményre képes, és kevesebb, mint, 10 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.
A Renault az utasteret is felturbózta, és egy új 10 colos infotainment kijelző felel az információk közléséről, és rajta keresztül lehet a kényelmi beállításokat is elvégezni.
A ZOE három verzióban lesz elérhető az Egyesült Királyságban, melyek 18670, 20170, és 21620 fontba fognak kerülni (kb. 7 milliótól 8 millió forintig).