A teljesen új 508 Hibrid és 508 SW Hybrid egy 132 kW-os (180 lóerős) 1,6 literes PureTech benzines motort és egy 80 kW-os (110 lóerős) elektromos motort kombinál az első tengelyen, amelyek összesen 165 kW-os (225 lóerős) teljesítményre képesek.

Mindkét modell 11,8 kWh-os akkumulátort használ, melyek feltöltése kevesebb, mint két óráig tart a fedélzeti 7 kW-os töltővel (opcionális, a verziótól függően). A hivatalos WLTP tesztek szerint az 508 Hybrid 100 km-en 1,3 litert fogyaszt, és kilométerenként mindössze 29 grammnyi szén-dioxidot bocsát ki. Az 508 SW pedig ugyanilyen fogyasztási mutatót, és hasonlóan alacsony, 30 g/km emissziót tud felmutatni.

Mindkét modell négy vezetési módban lesz elérhető.

  • Zéró emisszió: 100%-os elektromos meghajtás, 508Hybrid: 53 km hatótávolság, 508 SW Hybrid: 51 km
  • Sport: a két motor kombinációja a maximális teljesítményért
  • Hibrid: váltogat a két motor között az optimális hatékonyságért
  • Komfort: a hibrid módot egy lágyabb felfüggesztési beállítással kombinálja, a nagyobb kényelemért

 

Mindkét modell a Peugeot EMP2 platformjára épült. Az akkumulátor ügyes kialakításának köszönhetően és a hagyományos 508 és 509 SW modellekkel ellentétben, semmilyen kompromisszumot nem kellett kötni a helykihasználás és a sokoldalúság terén sem. Az új 508 Hybrid 487 literes, az 508 SW Hybrid pedig 530 literes csomagteret kapott.

A „válaszd ki a te Peugeot-dat, és a te meghajtásodat” filozófia szellemében a két új autó a Peugeot egyre több járműt magába foglaló plug-in elektromos hibrid és tisztán elektromos modelljeinek körét gyarapítja. A stratégia szerint a vásárlók eldönthetik, hogy a megvásárolandó modellt hagyományos benzines és dízeles, vagy elektrifikált változatban szeretnék, amelyek 2023-tól már minden modell esetében elérhető lesz.

Előző cikkBemutatkozott a Porsche Taycan
Következő cikkVégleges formát öltött a legújabb elektromos városi kisautó, a Honda e