A brit What Car? magazin felmérése szerint annak ellenére, hogy az utóbbi időben megnövekedtek a Tesla szerviz szolgáltatásaival kapcsolatos panaszok, még mindig a legmegbízhatóbb autók között tartják számon a kaliforniai autógyártó modelljeit.
Az elmúlt hónapokban több helyen is felbukkant az a híresztelés, hogy a Tesla szervizeiben egyszerűbb hibák javítására is irreálisan sok időt kell várni. Ez jócskán aláásta Elon Musk cégének jóhírét, ám egy friss felmérés adatai nem ezt támasztják alá.
A márkák megbízhatóságát vizsgáló kutatásban 31 autógyártó cég vett részt, a Tesla pedig az előkelő negyedik helyen végzett, a dobogóról éppen csak lemaradva. A felmérést 18.119 olvasó töltötte ki a mindennapi tapasztalataik alapján, a végeredmény pedig a hibák előfordulásának gyakoriságából, a károk javításának könnyedségéből, és az ezzel járó költségek nagyságából tevődött össze.
Egy korábbi felmérés, a Consumer Reports eredményeivel ellentétben a What Car? arra a megállapításra jutott, hogy a Model S továbbra is a legmegbízhatóbb jármű az elektromos autók körében, a felhasználók 98,9%-ra értékelték a modellt. A Consumer Reports korábban eltávolította a Model 3 ajánlóját megbízhatósági problémákra hivatkozva, majd később a Model S esetében is hasonlóan jártak el. Beszédes lehet emellett az is, hogy az “EV-k és hibridek” kategóriában 5 hibrid is megelőzte a Model S-t, ezek mindegyike 99%-os értékeléssel zárta a kutatást.