Biztosan felhúzta egy kicsit Elon Muskot az, hogy a Porsche Taycan rekordidőt ment nemrég a Nürburgringen, mivel azóta a Tesla egyféle küldetésének tekinti, hogy a versenypályán bizonyítsa be, hogy csak azért is az ő autóik képesek a legjobb elektromos teljesítményre. Egy Model S-t már el is vittek a Nürburgringre, de rekordot majd inkább az új Roadtsrerrel próbálnak dönteni jövőre.
Most egy felújított Model S prototípussal versenyeztek a kaliforniai Laguna Seca versenypályán, ahol az új meghajtást és új alváz prototípust használó modell pályarekordot is ment egyből.
Musk most egy tweetben bejelentette, hogy az új Model S prototípus hétszemélyes. Nem teljesen egyértelmű, hogy mire is gondol itt, hiszen a Tesla már korábban kínált hátrafelé néző székeket gyerekek számára a Model S-ben, ami technikailag hétszemélyessé teszi őket. Viszont hivatalosan nem hívhatták hétszemélyesnek, csak „5+2” személyesnek, és aztán le is álltak ezzel a kialakítással.
Most viszont Musk konkrétan azt írta, hogy hét ülése van az autónak, amelybe hét ember ülhet bele, szóval minden bizonnyal most már nem a hátrafelé néző üléskialakításról van szó.
A Tesla több Model S prototípust is elvitt a Nürburgringre, hogy tesztelje azokat az elkövetkező hetek során.
Kíváncsian várjuk, mit is takar ez a hétüléses megoldás a Model S esetében, és gyaníthatóan nem véletlen a szűkszavú fogalmazás. Viszont mindképpen érdekes, mert egy ilyen kialakítás inkább a Model X esetében játszana. Ha valaki hétüléses Teslát akar, akkor Model X-et vesz, és nem S-t. Van egyáltalán piaci igény egy hétüléses szedánra?