Annyit egyből megtudtunk, hogy az új elektromos Nissan crossover egy ötüléses kompakt SUV, ami kb. 480-500 km-es hatótávolsággal rendelkezik, és kevesebb, mint 5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra. A méreteit a Nissan Rouge-hoz lehet hasonlítani, de a tágas beltértől inkább a Murano ugrik be. Most további részleteket is elárultak az autót megismerő amerikai kereskedőktől.
Ez a tisztán elektromos járgány egy a nyolc közül, amit a Nissan 2022-ig szeretne a globális piacra vinni, és az új Renault-Nissan-Mitsubishi platformon fog alapulni, amiről először még 2018 közepén volt szó. További technológiai újítás, hogy az autó a ProPilot új verzióját (ProPilot 2.0) fogja használni, ami az autó félautomata működtetését tesz lehetővé. Amikor az utas ezt a vezetési módot választja ki, a kormány visszahúzódik a műszerfalba. A vezetőfülkében egy digitális műszerklaszter kapott helyet, ami csak akkor látszik, amikor az autót bekapcsolják. Amikor valaki beül, először csak egy villogó start gombot lát. Ha azt megnyomja, akkor kel életre a nagy felbontású kijelző.
A kocsi hivatalosan a következő hónapban megtartott tokiói autókiállításon fog bemutatkozni, és a gyártási verzió 2021 második fele körül érkezik majd az Egyesült Államokba.
Amikor a Nissan 2010-ben kijött a LEAF-fel, nagy előnyre tett szert az elektromos autópiacon, ám sokak szerint ezt az előnyt elpazarolták, és hagyták, hogy a konkurencia beérje őket. Az új modellel viszont újra beszáll a versenybe a Nissan, és megmérkőzik a többi, nemsokára érkező, nagyobb hatótávolsággal rendelkező tisztán elektromos modellel.