Ezzel az eGO Mover platform lesz az egyik, ami elsőként megkapja a jóváhagyást a teljesen önvezető (Level 4) képességre.
Ezzel egyidőben az eGo Digital is kísérletezik és az eGo Moverrel együtt fogják megkezdeni a működést. A tervük az, hogy shuttle járatokban használják majd a technológiát, főként olyan területeken, ahol a buszok üzemeltetése a kevés utas miatt nem kifizetődő, tehát mindenképpen a tömegközlekedésbe való integráció a cél. A közlekedés eléggé megváltozni látszik a városokban és a vállalat egyik fő célja az ehhez való adaptáció.
A fenntarthatóság egyre fontosabbá válik. A városokat fel kell okosítani ehhez, valamint a biztonság és a levegő minősége kulcsfontosságúvá vált. Az intelligens mérőeszközöket (például nitrogén koncentráció) össze lehet kapcsolni a különböző hirdetőfelületekkel, valamint analizálni lehet, hogy hol a legmagasabb a koncentráció és eszerint alakítani a közlekedésen.
250 eGO Mover legyártása 2020-ban
Az eGO Cargo Mover bemutatása mellett az aacheni vállalat bejelentette, hogy a törvényi jóváhagyása az M2 és N1-es eGO movereknek hamarosan befejeződik.