Az új Iconic felszereltség a limitált verziójú Launch Edition széleskörű specifikációját tartalmazza, de új hőszivattyúval és kibővített színválasztékkal. A Renault szerint a hőszivattyú akár 9 százalékkal is maximalizálhatja a hatótávolságot hideg időben. A vállalat továbbá azt írja, hogy a szivattyú a vásárlói igényekre adott válasz, növelve a maradványértéket és a használhatóságot is.
Ami a külső megjelenésbeli fejlesztéseket illeti, a Renault UK mostantól kéttónusú fényezést kínál, így az ügyfelek „a karosszérián a kedvenc festékszínüket választhatják, a tetőn pedig a gyémántfekete vagy az árnyékszürke szín közül választhatnak”. A karosszéria színválaszték az egyszínű, a metálfényű és a különleges metálfényű festékektől kezdve a gleccserfehér, a gyémántfekete, az árnyékszürke, a kerámiaszürke és az éjkék színig terjed.
A Megane E-Tech árai az új Iconic felszereltséggel 41 995 fontról indulnak. Az új Iconic felszereltség mellett a vásárlók az Equilibre és Techno változatok közül választhatnak, az alap „Equilibre” akkumulátoros-elektromos Megane E-Tech ára 36 995 fontról indul. A „Techno” változat 39 495 fontról indul, míg a belépő változat ára jelenleg 40 995 font.
A Megane-t belülről is megújítják, ahogyan azt a Renault tavaly novemberi szerkezetátalakítási tervében felvázolta. A Renault 5 Electric és a Renault 4 Electric elektromos modellek, a Megane E-Tech Electric, a Scénic Electric és két egyelőre meg nem nevezett másik modell az Ampere nevű, kizárólag elektromos személygépkocsikra összpontosító leányvállalat keretében készül majd.
Az elektromos Megane gyártása 2021-ben kezdődött Franciaországban, 2022 áprilisában rövid megszakítással, a félvezetőhiány és a korábban Ukrajnában gyártott alkatrészek hiánya miatt. Egyelőre nem világos, hogy az „Iconic” felszereltség más európai országokban, illetve a globális piacon is elérhető lesz-e, vagy a Renault csak azt tervezi, hogy a változatot a brit szigeteken tartja.