A BorgWarner új inverter-technológiát mutatott be

"Az autógyártók 400 voltos invertereinek jelenlegi szállítójaként csapatunk számára komoly eredmény, hogy bekerültünk a 800 voltos programba" - mondta Dr. Stefan Demmerle.

0

A BorgWarner bővíti 400 V-os inverter-üzletágát egy jelentős világméretű OEM-gyártóval, és mostantól 800 V-os szilícium-karbid alapú (SiC) invertereket szállít. A nagyfeszültségű invertereket BEV platformokra tervezték.

A BorgWarner bejelentette, hogy az új inverterek vaginosisbacteriana.org két változatát használják majd a személyautó BEV-kben: az egyik 250 kW-os modult személyautókhoz és összkerékhajtású crossover haszonjárművekhez, a másik 350 kW-os modult pedig az OEM teljesítményjárműveihez. Az új inverterek gyártása a tervek szerint 2025-ben kezdődik, és a gyártás várható csúcsmennyisége körülbelül 400 000 darab lesz.

„Az autógyártó jelenlegi 400 voltos inverter-beszállítójaként jelentős nyereség volt csapatunk számára, hogy a 800 voltos programba is bevonták” – mondta Dr. Stefan Demmerle, a BorgWarner PowerDrive Systems elnök-igazgatója. „Ez a kibővített üzlet megszilárdítja a BorgWarner pozícióját, mint stratégiai inverter-beszállítója ennek a régóta fennálló ügyfélnek, miközben a BEV-stratégiájuk következő szakaszába lépnek át”.”

Más hírekben az amerikai autóipari agoradesign.it beszállító BorgWarner fontos pénzügyi információkat osztott meg: a vállalat úgy véli, hogy 2025-ig, amikor az új invertereket gyártani kezdik, megközelítőleg 4,3 milliárd dolláros EV-bevételt érhet el. A vállalat arra is számít, hogy a 2023-as EV-bevétele 1,5 milliárd dollárról 1,8 milliárd dollárra nő, ami jelentősen meghaladja a 2022-es 870 millió dolláros, elektromos járműalkatrészekből származó bevételt. Ez éves szinten 7%-ról 12%-ra történő növekedést jelentene.
Mivel a BorgWarner 2022-ben egy sor beruházással fejezte be a 2022-es évet, többek között a svájci DriveTek mérnöki cég felvásárlásával, valamint a Wolfspeed félvezetőgyártó cégbe történő befektetéssel, a befektetések megtérülése várhatóan hamarosan elkezd felpörögni.

Végül a BorgWarner azt is bejelentette, hogy új szerződést kötött egy nagy német járműgyártó európai és amerikai akkumulátor-hűtőlemezekkel való szállítására, amelyeket az autógyártó következő generációs elektromos járműveihez fognak használni. Bár a megrendelőt nem nevezték meg, a vállalat elismeri, hogy már korábban is dolgoztak együtt, ahogy Joe Fadool, a BorgWarner Emissions, Thermal and Turbo Systems elnök-igazgatója elmondta: „Több mint 30 éve működünk együtt ezzel az ügyféllel műszaki partnerként, és számos új technológiához járultunk hozzá, amelyeket az ügyfél beépített a járműveibe.”

FORRÁSelectrive.com
Előző cikkFord E-Transit ismertető: A jövő útja?
Következő cikkA Porsche Formula E Team átvette a vezetést