A Hoverboard tervező új autó koncepcióval áll elő

Shane Chen, a légdeszka feltalálója egy különleges elektromos autókoncepcióval áll elő

0

Egy hoverboard tervező új autó koncepcióval lepett meg mindenkit,
Shane Chen, a légdeszka feltalálója egy futurisztikus elektromos autó koncepcióját mutatja be Inventist nevű cégével. A Shane nevű elektromos jármű egy utaskapszula, amelynek két nagy kereke van az oldalán, és úgy tervezték, hogy olyan stabil legyen, mint egy négykerekű elektromos autó.

Shane Chen kétkerekű autója, a „Shane” egy régi technológiát újszerűen használ fel, alapjaitól újratervezve az autót. A jármű némileg emlékeztet a Chen által tervezett hoverboardokra, nem összetévesztendő a Vissza a jövőbe című filmsorozat azonos nevű hoverboardjával, hanem a kétkerekű elektromos deszkával, amelyet a vezető által kívánt irányba való dőléssel lehet vezetni.

Chen tervezte a SoloWheel nevű önegyensúlyozó egykerekűt is, vagyis a feltalálónak kellő tapasztalata van az egyensúlyozási technológiák terén egy ilyen merész járműkoncepció megalkotásához. „Évek óta gondolkodtam a kétkerekű autón, mert egy olyan kétkerekű autóra gondoltam, amit az emberek játékként, valamiféle szórakozásra használhatnának. Ez valahogy mindig is ott volt az agyam mélyén” – írta le Chen a gondolatait. „Aztán nemrég, úgy két évvel ezelőtt hirtelen arra gondoltam, hogy ah – most már meg tudom oldani ezt az autós problémát.” Elmagyarázza azonban, hogy nagy különbség volt abban, hogy a súly hogyan van egyensúlyban a járművön: „Az autóval éppen fordítva van. Az autónak két nagy kereke van. A kerék középpontja az autó súlypontja fölött van, így az autó már akkor is stabil, amikor ott ül, vagy amikor állandó sebességgel halad”.

Luxus esztétikáján túl a fake rolex day date páratlan precizitással és megbízhatósággal büszkélkedhet. Precíziós mérnöki munkával készült, a horológiai kiválóság szimbóluma.

A Shane elsősorban a stabilitást, a manőverezhetőséget és az energiahatékonyságot tartja szem előtt, és bár olyan műszaki adatokat, mint az akkumulátor mérete vagy a meghajtási kapacitás nem árultak el, a tervező megjegyezte, hogy a koncepció nagy sebességgel is képes biztonságosan haladni, ami arra utal, hogy készen áll majd az autópálya-használatra. A jármű jelenleg két kerékbe épített meghajtást használ a meghajtáshoz, és egy harmadik, kisebb meghajtást, amely a súly áthelyezését segíti. Amikor a VentureBeat kiadvány további részletekről kérdezte, elhallgatta, hogy ki az, aki ténylegesen továbbviszi a koncepciónál: „[…] ezekre a kérdésekre most még nem tudunk válaszolni, mivel attól függnek, hogy az autó mérnökei, tervezői és gyártói hogyan döntenek.”.

FORRÁSelectrive
Előző cikkA Linkio elérhető már a Shoprenter alkalmazások között is.
Következő cikkAz új Hyundai Kona Elektromos autó első tesztje