Az új reklámok egy új generációt képviselnek, üzenetük sokkal pozitívabb, mint korábban. A hirdetések nem győzik hangoztatni az elektromos autók előnyeit, és ami ugyanilyen fontos, egyértelművé teszik, hogy már most meg lehet őket vásárolni.
A Nissan LEAF új reklámja az elektromos autó vezetését a levegőben való sikláshoz hasonlítja.
A Jaguar I-PACE pedig a Monaco Grand Prix-en forgatott, ami azért is ötletes, mert az I-PACE mellékesen az eTropy series-ben is versenyez, és nagy hangsúlyt helyez az e-racing népszerűsítésére, valamint arra, hogy felhívja a vásárlók figyelmét az elektromos autók magasabb minőségű teljesítményére.
Az új reklámok közül is talán az Audi e-troné viszi a prímet, amely végigveszi azokat a gyakran hangoztatott akadályokat, amiket rendre felhoznak az elektromos autók ellenzői. A reklámban szereplő szkeptikus vásárló látja, ahogyan az e-tron átszáguld homokon, havon, esőn, majd lépést tart egy Formula E versenyzővel (az Audi amúgy egy Formula E csapatot is szponzorál).
Pontosan ezek azok az üzenetek, amire szükség van, mivel több kutatás szerint is még mindig nagyon sokan alkotnak hamis képet az elektromos autókról. És az Audi esetében is fontos, hogy a reklám végén felhívják a figyelmet arra, hogy a teljesen elektromos e-tron SUV már foglalható. Nem elég, hogy már létezik elektromos SUV, de már meg is vásárolható, méghozzá most! (Az Audi idén Áprilisban kezdte meg az e-tronok kiszállítását az amerikai autószalonok számára, és májusban 856-ot adott el belőle. Az Audi amúgy nagyon is komolyan veszi a e-tron reklámozását, több kampányt is indított a nagyközönség számára.