A mai elérhető elektromos autók már komoly hatótávolságot képesek nyújtani. Azonban ha nincs a közelben megfelelő töltőinfrastruktúra (vagy ha van, akkor nem működik, vagy túl van komplikálva), az embereket továbbra is aggasztja a lemerüléstől való félelem, és ezért kétszer is meggondolják, hogy elektromosra váltsanak-e.
Rawdon Glover, a Jaguar ügyvezető igazgatója is tisztában van ezzel a problémával. Beismeri, hogy az Egyesült Királyságban még mindig nem elég fejlett a töltőhálózat, valamint számos egyéb problémája is van a dolognak.
Ez azonban nem csak Nagy-Britanniában okoz gondot. Az Egyesült Államok nagy részén is hasonló a helyzet. Az addig rendben van, hogy ott van a Tesla Supercharger hálózat a Tesla tulajoknak, illetve az Electrify America, és hozzá hasonló kezdeményezések is megpróbálják javítani a szituációt, azonban ha megnézzük mennyi elektromos autó fog az utakra kerülni az elkövetkező pár év során, mindez még mindig nagyon kevés. Emellett pedig a meglévő töltők közül sok egyszerűen nem működik, vagy nem annyira intuitív, mint amilyennek lennie kellene.
Glover szerint az autógyártók, a beszállítók és a kormány összefogására van szükség ahhoz, hogy javuljon a földrajzi kiterjedtség, valamint a töltőállomások minősége, hogy mindenki számára problémamentes legyen az elektromos autók töltése és használata. Fontos lenne még az is, hogy egy egységes fizetési rendszert alkossanak meg, mivel most az egyes szolgáltatók mind másféle fizetési módokat fogadnak el.
Glover tudja, hogy az elektromos autóké a jövő, és szeretné, ha a Jaguar I-Pace vonzó lenne a vásárlók számára. Emellett azzal is tisztában van, hogyha valaki megveszi az autót, majd ezután az infrastruktúra hiányossága miatt boldogtalan lesz vele, annak hosszan tartó negatív hatásai lehetnek.