Az elektromos robogókat üzemeltető tajvani Gogoro a GoStation nevű töltőállomását alkalmazza, amelyben feltöltöttre lehet cserélni a lemerült akkumulátorokat. Több mint ezer ilyen állomást létesítettek országszerte, aminek köszönhetően szinte 100%-ban a Gogoro fedi le az elektromos robogó-piacot az országban. A fővárosban, Tajpejben, például a robogókat használó ügyfelek soha nincsenek 1 km-nél nagyobb távolságra egy GoStation-től.
Most a Gogoro egy új kialakítást jelentette be az akkucserélő állomásokkal kapcsolatban. A GoStation 3 nevű új változatban 50%-al több akkumulátor kap helyet, mint korábban, de még így is kisebb helyet foglal el, mint elődje.
Az áramellátás is biztosítva van, amennyiben valami miatt ez megszakadna, az állomás az akkumulátorokból is tud energiát kölcsönözni. Külső energiaforrás nélkül két és fél napig is tud üzemelni. Emellett, komolyabb áramszünet esetén az állomás képes a hálózatnak is adni a villamos-energiából, hogy a városi létfontosságú rendszerek tovább működhessenek.
És ha ez még mind nem lenne elég, a Gogoro még nagyobb állomásokról tett bejelentést. A szimplán csak Super GoStation nevet viselő óriásállomás akár 200 kWh-nyi energiát is képes tárolni. Ez körülbelül ezer felhasználót képest kiszolgálni. A vállalat azonnal megkezdi a csereállomások megépítését és 2019 végére már hat városban is működni fognak.
Az új kialakításban az árazás is változott. Amíg korábban a kilométer alapján számlázott a rendszer, most az amperóra után kell fizetni, ami lehetővé teszi, hogy még pontosabban lehessen meghatározni a felhasznált energia díját. Az szolgáltatás havidíja 299 Tajvani új dollár (kb. 3000 forint), és ezen felül egy amperóra 2,30 dollárba kerül (kb. 22 forint). Mindez azt jelenti, hogy a fizetendő összeg a vezetési stílustól és a sebességtől is függeni fog, például egy normális városi sebességgel megtett 20 km-es táv körülbelül 300 forintba kerülne.