A tervek szerint az Uber először Bengaluruban fog Yulu e-bicikliket telepíteni, amiket a mobilapplikáción keresztül lehet majd kiválasztani. Pénzügyi információkat egyelőre nem tettek közzé, illetve a terv további részleteiről sem tudunk többet. A két évvel ezelőtt alapított indiai Yulu startup cég körülbelül 500 e-bike-ot és 4500 biciklit üzemeltet.
A bejelentés ellenére az Uber jövője jelenleg tisztázatlan az országban, pedig korábban egymilliárd dollárnyi összeget is befektettek az országban. A szolgáltatás, amely több mint 30 városban érhető el, az Ola nevű hasonló portfóliójú vállalkozással versenyez, amelyik több mint 100 városban van jelen. A jelek arra utalnak, hogy az Uber szép lassan kisebb, vagy nagyobb mértékben, de kivonul az Ázsia-Óceánia térségből, amit az is alátámaszt, hogy nemrég a teljes Dél-Ázsiai érdekeltségüket eladták a rivális szingapúri Grab vállalatnak.
A jelenleg Indiában piacvezető ride-hailing vállalkozás, az Ola, nemrég vágott bele az e-bike szolgáltatások népszerűsítésébe. A kétkerekű közlekedés egyre nagyobb mértékben terjed az országban, annak ellenére, hogy az utóbbi években a taxiszolgáltatások száma is jelentősen megnőtt. Mivel az indiai nagyvárosok számára egyre nagyobb problémát jelent a közlekedés túltelítettsége, a biciklik számára a jövő nagyon is kecsegtető. 2019 lehet az az év, amikor az e-bike-ok igazi áttörést tudnak hozni.
Az Uber közleménye szerint a Yulu e-bike-ok akár 25 km/h-t is képesek elérni, ami gyorsabb, mint a közlekedés átlagos sebessége. Egy további vonzereje a szolgáltatásnak az, hogy a biciklizéshez nincs szükség jogosítványra sem.