Korábban már egy-két specifikáció nyilvánosságra került innen-onnan, de a Porsche most hivatalosan is közzétette az adatokat:
- akár 450 km-es hatótávolság (WLTP)
- 93,4 kWh akkucsomag
- 270 kW-os csúcstöltés
- 265 kW-os regeneratív fékezés kapacitás
- két sebesség
- 0-100 km/h 2,8 másodperc alatt
- 260 km/h-s végsebesség
- 560 kW-os csúcsteljesítmény (761 lóerő)
- 1050 Nm nyomaték
A legnagyobb meglepetést talán a gyártási verzió végső külső kialakítása okozta. Láthattunk már az utóbbi hetekben álcázott prototípusokat, de valós formájában most mutatta meg magát először az autó. És a Taycan végleges gyártási modellje nagyon is hasonlít az eredeti Mission E koncepcióra, melynek megtervezését több díjjal is jutalmazták.
Az akkukumlátor a kocsi alján helyezkedik el, így az üléseket egészen mélyre lehetett helyezni, ami igazán sportos feelinget ad az utazásnak.
A belső kialakításnál arra törekedtek, hogy a többféle kijelző egy nagy egységes interfész hatását keltse.
A csomagtér természetesen limitált, de egy sprotszedánnak tökéletesen megfelel, és még egy kisebb, első csomagtartót is kapott a Taycan. Összességében több hely van benne, mint a hasonló méretű elektromos versenytársakban, mint például a Jaguar I-Pace-ben.
A most bejelentett specifikációk a Taycan extrább verzióira vonatkoznak, a Taycan Turbo-ra, és a Turbo S-re.
A kocsik ára 150 ezer dollárnál kezdődik (kb. 45 millió forint), de erre még több tízezer dollárnyi extra opciót lehet pakolni. Ez kicsit több, mint amit a Porsche korábban hangoztatott.
A Taycan kevésbé drága változatai jövőre lesznek elérhetők, de a Turbo és a Turbo S már rendelhető.