Az első reklám, melynek címe „Nem neked való”, azokat a vélt problémákat vonultatja fel, amelyeket fel szoktak hozni az elektromos autó vásárlása ellen (pl.: hatótávolság, töltőállomások, teljesítmény), és hangsúlyozza, hogy az Audi E-Tron vásárlása esetén nem kell kompromisszumot kötni. A kampány egy online ismertető videót is tartalmaz, amely bemutatja, mit tesz az Audi azért, hogy legyőzze a range anxiety-t, azaz az autó hatótávolságán való aggódást.

„Az elektrifikáció felé való elköteleződésünk részeként felismertük azt, hogy segíteni kell a vásárlóknak abban, hogy megértsék miről is szól valójában az, ha egy elektromos autó mellett döntünk.” – mondta Loren Angelo, az Audi of America marketing alelnöke. „A célunk az olyan reklámokkal, mint a „Nem neked való”, illetve a „Kesudió”, ami az idei Super Bowl közben került adásba, az, hogy vásárlóink többet megtudjanak az elektromos autókról, és hogy megcáfoljunk néhány régóta fennálló tévhitet az elektromos járművekkel kapcsolatban.”

Az Audi E-Tron idén májustól kerülhet az utakra, és demonstrációs célokra a bemutatótermekbe is ekkortájt érkezik meg. A foglalót letevő vásárlók már nemsokára élőben is élvezhetik a kompromisszummentes teljesen elektromos vezetős előnyeit.

A reklámkampány az alábbi témákra tér ki:

  • Hatótávolság: A becslések szerint az Audi E-tron 328 km-t képes megtenni és a jármű navigációs rendszere részletes hatótávolság-térképpel rendelkezik.
  • Töltés: Az Amerikában megtett egyszeri autóutazások 98%-a 80 km alatt van, a maradék 2% esetére pedig több mint kétezer töltőállomás kerül telepítésre 42 államban 2019 végéig. Emellett az Audi az otthoni töltők telepítését az Amazon segítségével teszi még egyszerűbbé.
  • Teljesítmény: Az Audi E-Tron két elektromos motorja hatékony teljesítmény eloszlást és szinte azonnali nyomatékot biztosít, aminek köszönhetően 6 másodperc alatt gyorsít fel 100 km/órára. Az autó intelligens hőmérsékletkezelő rendszere pedig garantálja, hogy az akkumulátor mindig a megfelelő hőmérsékleten legyen ahhoz, hogy optimális és hatékony teljesítményt tudjon nyújtani.

Az Audi E-tron az első az autógyártó négy elektromos járműve közül, amiket az elkövetkező pár évben piacra tervez dobni az Egyesült Államokban. Az Audi E-Tron-t az Audi E-Tron Sportback koncepció, az Audi E-Tron GT és az Audi Q4 E-Tron fogja követni (utóbbi kettő gyártása 2020-ban fog megkezdődni).

Előző cikkA Tesla Model 3 lett a legkelendőbb autó Svájcban márciusban
Következő cikk2021 Ford Transit elektromos teherautó: amit eddig tudunk