Az IONIQ mindig is meggyőző eredményeket tudott felmutatni a hatékonyság területén. Az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal (EPA) által 200 km-es hatótávra értékelt mindössze 28 kWh-os akkumulátor azt jelenti, hogy az IONIQ a leghatékonyabb elektromos autó amit a Hivatal valaha is értékelt.
Most a koreai autógyártó megnöveli az akkumulátor kapacitását, az IONIQ új, 2020-as verziója már 38,3 kWh-val fog működni. A hatótávolság így egy töltéssel 294 km-re ugrik, de ezt a WLTP szabvány szerint mérték. Az EPA rendszere szerint ez az érték csak 265 km lesz.
Az aksicsere mellett a Hyundai az autót kívül és belül is megújította. A legnagyobb külső változások között egy új zárt rács, valamint a teljesen újratervezett első és hátsó lámpák szerepelnek, melyek jobb éjszakai láthatóságot biztosítanak. Ezen kívül az utastér és a műszerfal is megújult. A 10,25 colos szélesvásznú középkonzol helyét egy érintőképernyős klímavezérlő kapott helyet, és az utasok különféle hangulatvilágítási lehetőségek közül is választhatnak. Mindemellett a BlueLink alkalmazást is frissítették, ami most már többek közt a távoli indítás/leállás, valamint az akkumulátor-ellenőrző funkciókat is tartalmazza.
Ha megnézzük ezeket az újításokat, azt kell, hogy mondjuk, nem rosszak. Az a majd 100 km-nyi extra hatótáv sokak számára meggyőző lesz. Ha a Hyundai képes lesz olyan 30 ezer dollár körül tartani az árat, akkor fog is találni új vásárlókat.