A tervek szerint az Rivian egy amerikai roadshow keretében tenné levetővé azt, hogy a potenciális vásárlók tesztvezetések során élhessék át a Rivian első két modellje által nyújtott élményt. A program részletei jelenleg még kidolgozás alatt állnak.
Minderre eddig egy Reddit posztból és egy, a New York Auto Show kiállításon tett nyilatkozatból lehetett következtetni, de most nemrég egy online álláshirdetés is megjelent a témával kapcsolatban. A hirdetés kifejezetten „teszt sofőröket” keres, akiknek többek közt a feladata az autók vezetés során való állapotfelmérése, valamint a Rivian járművek bemutató céllal való vezetése lesz.
A Rivian olyan elektromos luxus-kaland-autókat gyárt, amelyek ugyanolyan jó teljesítményt tudnak nyújtani aszfaltozott és nem aszfaltozott utakon is. Mivel ezeket a járműveket egyértelműen azoknak szánják, akik szeretnek kimozdulni, nagyon jó ötletnek tűnik az, ahogyan most az R1T-t és az R1S-t népszerűsíteni szeretnék. Azzal, hogy az érdeklődők maguk is vezethetik a pickup truck-ot és SUV-t, a Rivian pontosan be tudja mutatni, hogy mit is értenek az általuk sokat emlegetett „elektromos kaland” alatt.
Ha jól használják, a tesztvezetés egy komoly marketing eszköz tud lenni. Például a Tesla mindezt nagy sikerrel alkalmazza, és ha a Rivian hasonló stratégiát tud kialakítani, akkor ez az R1T és az R1S eladási számaiban is látható változást fog hozni. Az R1T ára 69 ezer dollárnál kezdődik, az R1S pedig 72 500-nál. Mindkét autó sorozatgyártása 2020-ban fog megkezdődni, de már fogadják az előrendeléseket.