A NIO hivatalosan is elkezdte sorozatgyártani a második elektromos autóját, az ötüléses NIO ES6-ot, amely így csatlakozik a nagyobb, hétüléses NIO ES8-hoz.
A NIO autókat a kínai Hefei-ben található JAC NIO Advanced Manufacturing Center-ben hozzák létre, mivel a vállalatnak még nincs saját gyára, és egyelőre felfüggesztették a terveket azzal kapcsolatban, hogy építenének egyet Sanghajban.
Az első ES6-ok már el is hagyták a gyártósort, és a vállalat június második felében kezdi meg az előrendelt autók kiszállítását. Az első modell elkészültét nagyszabású ceremóniával ünnepelték meg, a Bosch, a Continental, a Novelis, az ABB, a Magneti Marelli és a BASF képviselői mellett még további 300 NIO partner tekintette meg azt, ahogyan a legelső legyártott ES6 legurul a gyártósorról.
A NIO ES6 Performance specifikációi:
- 70 kWh-s vagy 84 kWh-s akkumulátor
- 510 km-es hatótávolság (NEDC) a 84 kWh-s akkumulátorral, vagy 430 km a 70 kWh-s aksival
- kétmotoros összkerék meghajtás
- 0-100 km/h 4,7 másodperc alatt
- 400 kW-os teljesítmény és 725 Nm nyomaték
- végsebesség: 200 km/h
- hossz: 4,85 m; szélesség: 2 m
- tengelytávolság: 2,9 m
A NIO ES6 Standard specifikációi:
- 70 kWh-s vagy 84 kWh-s akkumulátor
- 480 km-es hatótávolság (NEDC) a 84 kWh-s akkumulátorral, vagy 410 km a 70 kWh-s aksival
- kétmotoros összkerék meghajtás
- 0-100 km/h 5,6 másodperc alatt
- 320 kW-os teljesítmény
- végsebesség: 200 km/h
- hossz: 4,85 m; szélesség: 2 m
- tengelytávolság: 2,9 m
Árak:
- Standard (320 kW, 70 kWh): kb. 51 827 dollár
- Standard (320 kW, 84 kWh): kb. 59 165 dollár
- Performance (400 kW, 70 kWh): kb. 57 617 dollár
- Performance (400 kW, 84 kWh): kb. 64 856 dollár