A NIO hivatalosan is elkezdte sorozatgyártani a második elektromos autóját, az ötüléses NIO ES6-ot, amely így csatlakozik a nagyobb, hétüléses NIO ES8-hoz.

A NIO autókat a kínai Hefei-ben található JAC NIO Advanced Manufacturing Center-ben hozzák létre, mivel a vállalatnak még nincs saját gyára, és egyelőre felfüggesztették a terveket azzal kapcsolatban, hogy építenének egyet Sanghajban.

Az első ES6-ok már el is hagyták a gyártósort, és a vállalat június második felében kezdi meg az előrendelt autók kiszállítását. Az első modell elkészültét nagyszabású ceremóniával ünnepelték meg, a Bosch, a Continental, a Novelis, az ABB, a Magneti Marelli és a BASF képviselői mellett még további 300 NIO partner tekintette meg azt, ahogyan a legelső legyártott ES6 legurul a gyártósorról.

A NIO ES6 Performance specifikációi:

  • 70 kWh-s vagy 84 kWh-s akkumulátor
  • 510 km-es hatótávolság (NEDC) a 84 kWh-s akkumulátorral, vagy 430 km a 70 kWh-s aksival
  • kétmotoros összkerék meghajtás
  • 0-100 km/h 4,7 másodperc alatt
  • 400 kW-os teljesítmény és 725 Nm nyomaték
  • végsebesség: 200 km/h
  • hossz: 4,85 m; szélesség: 2 m
  • tengelytávolság: 2,9 m

A NIO ES6 Standard specifikációi:

  • 70 kWh-s vagy 84 kWh-s akkumulátor
  • 480 km-es hatótávolság (NEDC) a 84 kWh-s akkumulátorral, vagy 410 km a 70 kWh-s aksival
  • kétmotoros összkerék meghajtás
  • 0-100 km/h 5,6 másodperc alatt
  • 320 kW-os teljesítmény
  • végsebesség: 200 km/h
  • hossz: 4,85 m; szélesség: 2 m
  • tengelytávolság: 2,9 m

Árak:

  • Standard (320 kW, 70 kWh): kb. 51 827 dollár
  • Standard (320 kW, 84 kWh): kb. 59 165 dollár
  • Performance (400 kW, 70 kWh): kb. 57 617 dollár
  • Performance (400 kW, 84 kWh): kb. 64 856 dollár
Előző cikkA Jaguar I-Pace a Tesla Model 3 / Y riválisa, és nem hasonlít a Model X-re
Következő cikkEmelkednek a használt elektromos autók árai, mivel nagyobb a kereslet, mint a kínálat