Az sorozat első plug-in hibrid meghajtással rendelkező modellje, az egy négyhengeres benzines motorral, valamint egy elektromos motorral rendelkező BMW 330e 2020 nyarán fog megérkezni. Az autó összteljesítmény 292 lóerő (215 kW) is lehet, amikor az újonnan kifejlesztett XtraBoost mód is be van kapcsolva. A 330e intelligens hibrid vezérlése a 184 lóerős (135 kW) belsőégésű motor által létrehozott nyomatékot hozzáadja az elektromos motor teljesítményéhez, amely 68 lóerőt képes folyamatosan termelni, csúcsteljesítménye pedig 109 lóerő.

Az XtraBoost mód lehetővé teszi, hogy a két erőforrás kombinált, 252 lóerős (185 kW) teljesítménye 10 másodpercig további 40 lóerővel (30 kW) növekedjen. Így a BMW 330e Touring 6,1 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.

Az villamos-energiafogyasztás 16,3 és 15,7 kWh óra körül mozog 100 km után, és a 330e Toruing akár 63 km-t is meg tud tenni csak az elektromos teljesítményt használva (a WLTP szabvány szerint). A kombinált üzemanyag-fogyasztás 2,3 és 1,8 liter között változik 100 km-en, a CO2 kibocsátás pedig 52-42 grammnyi lehet az előzetes adatok szerint.

A hátsó ülések alatt elhelyezkedő magasfeszültségű lítiumion akkumulátor és hátsó tengely fölött elhelyezkedő benzintartály azt eredményezi, hogy a BMW eDrive technológia csak minimális mértékben csökkenti a csomagtartó űrtartalmát. Az autóhoz választható extra funkciók széles választéka is igénybe vehető, így a vásárlók teljes mértékben személyre szabhatják BMW-jüket.

Előző cikkA Daimler-BYD bemutatja: Denza Concept X
Következő cikkÚj elektromos csuklós busz érkezik a Volvo-tól