Mindezt Elon Musk jelentette be, feltehetőleg nem véletlenül röviddel azután, hogy a Taycan rekordidőt ment a német versenypályán nem sokkal hivatalos bemutatója előtt. A Taycan a híresen nehéz, 20,6 km-es pályán 7 perc 42 másodperc alatt tette meg, ami így a leggyorsabb négyajtós, tisztán elektromos sportautó által megtett idő volt.

A Porsche korábban nem győzte hangoztatni, hogy a Taycannal kiválóan lehet majd versenyezni, nagy teljesítményt hosszú ideig fog majd tudni fenntartani, ami jól jön, ha valaki jó időt akar menni például a Nürburgringen. A német autógyártó konkrétan kimondta, hogy a Taycan jobbat fog menni, mint a Tesla autói.

Most, hogy kijöttek a Taycan hivatalos specifikációi azt látszik, hogy a Model S ennek ellenére jobb mutatókkal rendelkezik. És a Tesla most azt is meg szeretné mutatni a Porschének, hogy a hosszú távon kitartó nagy teljesítményben is jobbat tud nyújtani. Elon Musk erre utaló tweetjében azt jelentette be, hogy a Model S a jövő héten fog egyet menni a Nürburgringen.

A legújabb Model S-t még nem láttuk ezen a pályán versenyezni, a legközelebb ehhez akkor jártunk, amikor idén korábban egy Model 3 Performance 9 perces időt ment a Nürburgringen, ám akkor az egy nyilvános verseny volt, nagy forgalommal, ami jócskán beleszólt a menetidőbe.

Mindenképpen érdekes, hogy beszáll ebbe a játékba a Tesla, az ember elsőre azt gondolná, a számok magukért beszélnek. Azonban úgy tűnik, nem akarják annyiban hagyni, hogy a Porsche becsmérli az autóik teljesítményét és képességét. Valószínűleg amúgy tényleg jobb időt fog menni a Model S, de akkor is csak épphogy. Izgalmas lesz!

Előző cikkAlacsonyabb ár, nagyobb hatótáv – új VW e-Up!
Következő cikkA VW bemutatta az elektromos bogárhátú első prototípusát