A Honda E végre valahára bemutatkozott az idei frankfurti autókiállításon. Egy aranyos kis városi elektromos autó lett, retro és minimalista kialakítással. A jelenlegi legerősebb modell 154 lóerőt (113 kW) kapott, és noha ez nem rossz egy kb. 1400 kg-os ferdehátú kocsi esetében, az biztos, hogy nem fogunk hasra esni ettől a teljesítménytől. Azonban egy tervező elképzelte, milyen is lenne az, ha a Honda létrehozna egy sportosabb verziót is a Hondából, azaz egy R típust, ami a régebbi City Turbo II ideológiai utódja lehetne. A Motor1 jóvoltából most mi is megnézhetjük ezt az illusztrációt, amin egy kicsit sportosabb, és aerodinamikailag fejlettebb verziót láthatunk.
Azonban térjünk vissza a valóságba, a Honda nem tervez semmiféle ehhez hasonló autót piacra dobni, hanem inkább a zéró-emissziós modell még intelligensebb és technológiailag fejlettebb verzióira koncentrálnak a jövőben. Erre Kohei Hitomi projektvezető konkrétan ki is tért egy, az Autocarnak adott nyilatkozatában a frankfurti kiállításon. „Vannak olyan szegmensek, ahol egy R típusú autó létrehozása a megfelelő választás lenne arra, hogy kifejezzük a Honda sportos kapacitásait. De a Honda E-vel egy új értékrendszert szeretnénk kialakítani a vásárlóink számára.” – mondta Hitomi.
Szóval egy nagy teljesítményre képes Honda E nem lesz több, mint a képzelet szüleménye. Azonban az ilyen, és ehhez hasonló fantáziaszülemények esetleg felkelthetik más autógyártók, vagy autók tuningolásával foglalkozó műhelyeket, hogy elkezdjenek hasonló dolgokat a valóságban is kivitelezni az elektromos autók terén. Azonban valószínűleg egyelőre meg kell várnunk, amíg az elektromos közlekedésnek sikerül elterjedtebbé válnia, aztán érkezhetnek a hobbiprojektek.