A Maserati új modelljeinek 100%-át Olaszországban fogják gyártani, és hibrid, valamint tisztán elektromos meghajtást fognak kapni. A Maserati tisztán elektromos autói a tőlük megszokott teljesítményt fogják a következő generációs akkumulátor-technológiával kombinálni, amelyhez egyedi vezetési módok, megnövekedett hatótávolság, és ultragyors töltés fog párosulni.

Minden új Maserati modell széleskörű önvezető képességekkel fog rendelkezni, mellyel a második, és harmadik szint is elérhető lesz, ezek közül utóbbinál már a kezeket sem kell a kormányon tartani, és az autó önállóan képes sávot váltani, vagy letérni az útról és leállítani az autót, ha a sofőr ezt valami miatt nem tudja megtenni.

Az elektrifikáció jövőre fog beindulni, és a Torinóban gyártott Maserati Ghibli lesz a márka első hibrid elektromos meghajtású autója, amelyet majd a modenai gyárban raknak össze, ahol jelenleg is folyik az üzem e célból való átalakítása.

Ezt további új modellek is követni fogják, melyek között a GranTurismo és a GranCabrio tisztán elektromos változatait is megtaláljuk.

A Maserati emellett tovább erősíti Olaszország fontosságát a projektben. Például Modenéban egy új festőüzem is épül, amely innovatív és környezetbarát technológiákat fog alkalmazni. Az üzem úgy lesz kialakítva, hogy a vásárlók megtekinthetik azt, ahogyan az autójukat festik.

És végül egy teljesen új programot is beindítanak, amellyel az eddiginél még exkluzívabb módon lehet személyre szabni a választott modellt.

Az FCA 2019-2021-re vonatkozó befektetési terve 13 teljesen új vagy nagymértékben frissített FCA modellt, valamint 12 meglévő modell elektrifikált változatát érinti. Ide tartoznak a már említett Maseratik, de például a Fiat 500 új és tisztán elektromos verziója, vagy az Alfa Romeo új e-luxusautója is.